پایان نامه تحلیل ویژگیهای مصالح لایه روکش در جلوگیری از ترک های انعکاسی در روسازی های مرکب
سمینار برای دریافت درجه کارشناسی ارشد“M.Sc” مهندسی عمران – راه و ترابری
چکیده
پیشگفتار طرح و اجرا و نگهداری روسازی راهها از مهمترین و در همین حال از مشکلترین قسمتهای راهسازی است. بطوری که نگهداری از آن را به مراتب مهمتر و سختترکرده است. آثار خرابیهای گوناگون در سطح جادهها، بیانگر این مطلب است که ترک ها نمونه بارز و عمده خرابیها در سطح جادههای ایران است. ترک برداشتن و بازشدگی یک درز در قشر رویه بدلیل عدم وجود روشهای مرمت و نگهداری در روسازیهای بتنی و مرکب منجر به ایجاد و گسترش خرابی میگردد. حرکات افقی و قائم روسازی قدیمی باعث ایجاد و پیشروی ترک در روکش میگردد که به این پدیده ترک انعکاسی گویند. بررسیهای مختلفی جهت جلوگیری از ترک انعکاسی ارائه شده است. با این وجود بررسی بر روی ویژگیهای ارتجاعی و خصوصیات مکانیکی لایه روکش همچنان حائز اهمیت است. که در این پایاننامه به ۸ تنی پرداخته و نتایج آن آورده شده است. / بررسی تغییر ضخامت و ضریب ارتجاعی روکش تحت محور ۲ در پایان، لازم میدانم از استاد ارجمند، جناب آقای دکتر ابوالفضل حسنی، همچنین از استاد گرامی جناب آقای دکتر امیر کاووسی و دیگر صاحبان علم که مرا در تهیه این پایان نامه یاری نمودهاند کمال تشکر و قدردانی بنمایم. بیشک هر آنچه دارم از الطاف خداوند متعال و همت بلند ایشان است.
مهندسی عمران – راه و ترابری
مقطع : کارشناسی ارشد
فرمت :pdf
تعداد صفحه :172
توجه :
عناوین پروژه های موجود در سایت فقط به عنوان معرفی در سایت قرار گرفته اند و هیچ گونه فروش و یا لینک دانلودی ندارند
دانلود + توضیحات
- [purchase_link id=”10897″ text=”اضافهکردن به سبدخرید” style=”button” color=”green”]
- حجم : 4.77mb
- فرمت فایل : pdf
- تعداد صفحه : 172