پایان نامه تعمیر و نگهداری کوره های دوار سیمان
عنوان صفحه
فصل اول:تراز محور کوره
1-1- مفهوم محور کوره …………………………………………………………………………………………………………………….2
2-1- چرا تراز محور کوره مهم است؟…………………………………………………………………………………………………..4
3-1- توزیع بار بین ایستگاهها………………………………………………………………………………………………………………4
4-1- توزیع بار بین غلطکهای هر ایستگاه……………………………………………………………………………………………….6
5-1- نمونه ای از بارگذاری یک کوره دوار…………………………………………………………………………………………..8
6-1- معیار سختی کوره………………………………………………………………………………………………………………………8
7-1- مقادیر فشار هرتز مجاز………………………………………………………………………………………………………………9
8-1- چرا محور کوره جابجا میشود؟…………………………………………………………………………………………………….9
9-1- نتایج نا ترازی محور کوره…………………………………………………………………………………………………………..9
10-1- حدود مجاز انحراف محور کوره………………………………………………………………………………………………10
11-1- روش اندازه گیری ساده (روش سرد) ………………………………………………………………………………………..11
12-1- روشهای اندازه گیری پیشرفته (روش گرم) ………………………………………………………………………………..11
فصل دوم :بالانس نیروهای محوری کوره
1-2- تشریح بالانس نیروهای محوری کوره دوار…………………………………………………………………………………14
2-2- غلطک خنثی………………………………………………………………………………………………………………………..14
3-2- غلطک پایین برنده و بالابرنده…………………………………………………………………………………………………..14
4-2- چرا بالانس نیروهای محور کوره مهم است؟……………………………………………………………………………….15
5-2- مثالی عددی از بزرگی نیروی محوری در کوره…………………………………………………………………………..16
6-2-مثالی عددی از بزرگی نیروی محوری در کوره…………………………………………………………………………….16
7-2-نتایج و آثار نابالانسی نیروی محوری کوره…………………………………………………………………………………..17
8-2- علل نا بالانسی نیروی محوری کوره…………………………………………………………………………………………..18
9-2- نتایج و آثار نابالانسی نیروی محوری کوره………………………………………………………………………………..21
10-2- چگونه بالانس نیروهای محوری کوره دوار را اندازه گیری کنیم ؟………………………………………………..21
11-2- روشهای تعیین جهت غلطکها…………………………………………………………………………………………………22
12-2- حدود مجاز اختلاف زاویه (شیب ) غلطک ……………………………………………………………………………..23
13-2- سیستم غلطک نیم صلب……………………………………………………………………………………………………….24
14-2- سیستم غلطک خود میزان………………………………………………………………………………………………………25
15-2- حدود مجاز برای سایش غلطک……………………………………………………………………………………………..28
16-2- روش بازسازی رینگ و غلطک……………………………………………………………………………………………..28
17-2-راه های کنترل بالانس نیروهای محوری کوره…………………………………………………………………………….31
18-2-سیستم غلطک نیمه صلب………………………………………………………………………………………………………..31
19-2-سیستم غلطک خود میزان………………………………………………………………………………………………………..32
فصل سوم:اوالیته بدنه کوره
1-3- منظور از اوالیته بدنه کوره چیست……………………………………………………………………………………………….35
2-3- مقدار اوالیته از روابط زیر بدست می آید……………………………………………………………………………………..35
3-3- چرا اوالیته بدنه کوره برای ما مهم است………………………………………………………………………………………..35
4-3- زیاد یا کم شدن اوالیته بدنه کوره چه نتایجی دارد………………………………………………………………………….36
5-3- رابطه بین حرکت نسبی و گپ……………………………………………………………………………………………………39
6-3- روشهای کنترل حرکت نسبی……………………………………………………………………………………………………..39
7-3- انجام محاسبات مربوط به حرکت نسبی………………………………………………………………………………………..42
8-3- دستگاه شل تست و کارکرد وکارایی آن……………………………………………………………………………………..43
فصل چهارم: لنگی کوره
1-4- مفهوم لنگی کوره……………………………………………………………………….. …………………………………………49
2-4- علت مهم بودن لنگی کوره……………………………………………………………………………………………………….50
3-4- انواع لنگی……………………………………………………………………………………………………………………………..50
4-4- مفهوم لنگی مکانیکی……………………………………………………………………………………………………………….50
5-4- علل لنگی مکانیکی………………………………………………………………………………………………………………..50
6-4-مفهوم لنگی حرارتی………………………………………………………………………………………………………………..51
7-4-علل لنگی حرارتی…………………………………………………………………………………………………………………..51
8-4-عواقب لنگی بیش از حد کوره دوار……………………………………………………………………………………………51
9-4-روشهای اندازه گیری لنگی……………………………………………………………………………………………………….52
10-4-حدود مجاز لنگی کوره دوار…………………………………………………………………………………………………….54
11-4-چگونه می توان لنگی را اصلاح یا تعمیر کرد؟…………………………………………………………………………….55
فصل پنجم: چرخدنده و روانکاری
1-5- چرخدنده ها و روانکاری…………………………………………………………………………………………………………..65
2-4- چرخدنده های نصب شده فلنجی……………………………………………………………………………………………….66
3-5- چرخدنده های نصب شده به حالت ارتجاعی…………………………………………………………………………………69
4-5- نظارت چشمی…………………………………………………………………………………………………………………………71
5-5- بازدید روزانه و ماهانه……………………………………………………………………………………………………………….72
6-5- عناصر چرخدنده……………………………………………………………………………………………………………………..73
7-5- سایش پروفیل دندانه…………………………………………………………………………………………………………………74
8-5- کف معیوب چرخدنده……………………………………………………………………………………………………………..75
9-5- نمونه های سایشی…………………………………………………………………………………………………………………….76
10-5- انحراف رینگ از شل خمیده……………………………………………………………………………………………………78
11-5- بازدید سالانه…………………………………………………………………………………………………………………………78
12-5- انحراف محوری…………………………………………………………………………………………………………………….80
13-5- انحراف شعاعی……………………………………………………………………………………………………………………..81
14-5- روانکاری……………………………………………………………………………………………………………………………..82
15-5- پنج نوع اساسی روغن……………………………………………………………………………………………………………..83
16-5- ویژگی روانکارها…………………………………………………………………………………………………………………..83
17-5- رابطه بین پینیون محرک و چرخدنده کوره…………………………………………………………………………………86
منابع و مأخذ …………………………………………………………………………………………………………………………………..88
مهندسی مکانیک
مقطع : کارشناسی
–
تعداد صفحه :88
توجه :
عناوین پروژه های موجود در سایت فقط به عنوان معرفی در سایت قرار گرفته اند و هیچ گونه فروش و یا لینک دانلودی ندارند
دانلود + توضیحات
- [purchase_link id=”15146″ text=”اضافهکردن به سبدخرید” style=”button” color=”green”]
- حجم : 41.3mb
- فرمت فایل : word
- تعداد صفحه :88