پایان نامه فشار در بند و ترک اتوبان و پیاده رو فرودگاه
چکیده :
فهرست مطالب:
چکیده: 1
مقدمه: 2
فصل اول 3
عوامل شدت فشار برای ترک در یک صفحه الاستیک: 6
انحراف در ترک ها و مفاصل 11
5.1 حالت های ترکیبی انتشار ترک 11
انحراف در آسفالت بتن با مفاصل 12
انحراف در نقطه Q به علت بار در P: 16
فشار خم شدن در وسط مفصل طولی: 17
برنامه های کامپیوتری: 19
AASHO تست پیاده رو جاده ای با ضخامت مختلف بتنی: 21
فصل دوم 22
ایجاد ترک های افقی در پیاده رو بدلیل تقویت مداوم بتن تحت بارگذاری های محیطی 22
2-3- تست زمینه 33
2-5- مواد بتن 40
3-5- ساخت و ساز 42
فصل سوم 46
مقایسه عملکرد مدل لوجیت تو در تو و شبکه های عصبی مصنوعی برای پیش بینی انتخاب 46
وسیله نقلیه خانگی 46
فصل چهارم 69
پیش بینی زمان سفر در آزادراه با فاصله شبکه های عصبی ومدل سازی فاصله حالت دینامیک 69
با شبکه های عصبی 69
فاصله حالت دینامیک ارتباط و زمان مسیر سفر 72
مفاهیم اساسی در پیش بینی زمان سفر 72
مدل فاصله ای حالت شبکه عصبی (SSNN) 76
حالت متصل فاصله شبکه های عصبی کامل 76
فاصله حالت شبکه های عصبی نیمه متصل 77
فعالیت های داخلی حالت شبکه های عصبی 77
آموزش شبکه های عصبی 78
نتایج بر روی داده های مصنوعی: 79
قبل و بعد از پردازش : 80
راه اندازی آزمایشی: 80
پیش بینی عملکرد: 81
تجزیه و تحلیل شبکه های عصبی آموزش دیده: 82
فصل پنجم 92
مقایسه دو الگوریتم تصادفی وابسته به زمان مسئله مسیریابی وسیله نقلیه 92
VRP وابسته به زمان 95
VRP تصادفی 96
مسئله مسیریابی وسیله نقلیه تصادفی وابسته به زمان 98
فرموله کردن ریاضی 98
یک الگوریتم ابتکاری برای حل مسئله مسیریابی وسیله نقلیه تصادفی وابسته به زمان 100
الگوریتم VRP تصادفی وابسته به زمان 101
ایجاد داده های قطعی 102
شبیه سازی 102
عملکرد الگوریتم 103
پیچیدگی 103
مقایسه با دیگر الگوریتم ها: 111
تابع برازش: 111
عملکرد الگوریتم: 112
نتیجه گیری: 115
چکیده:
در این روش تابع وزن برای تعیین عوامل شدت فشار ترک در بزرگراه و پیاده رو فرودگاه مورد استفاده قرار گرفته است. رابطه بین شدت عوامل فشار و انحراف ناشی از بار چرخ ها برای به دست آوردن فشار در پیاده رو بکار می رود. روش جدید که ترکیبی از تئوری الاستیسیته و مکانیک شکست است EFM نامیده می شود. نتایج EFM از انحراف و فشار خم شدن در وسط قطعه در امتداد لبه طولی با راه حل نظری وسترگارد مقایسه شد، راه حل با استفاده از روش محدود المان و با استفاده از داده های تجربی از تست جاده AASHO بود. انحراف ایجاد شده از بار محور در گوشه پیاده رو سفت و سخت توسط EFM تعیین شده با داده های آزمون از AASHO تست جاده ای مقایسه شد. توافق خوبی در تمام موارد وجود داشت. همه حقوق با مسئولیت علوم الزویر 1998 است.
مقدمه:
فرض اولیه مکانیک شکست الاستیک خطی (LEFM) این است که منطقه کشش در نوک ترک به اندازه کافی کوچک است به طوری که زمینه کشش در اطراف نوک ترک با فاکتور شدت کشش (SIF) تحت سلطه است. این وضعیت زمانی راضی کننده است که اندازه ترک و یا فاصله تا نزدیکترین مرز هر کدام که کوچکتر باشد ، نمونه نوک ترک
حداقل بیست و پنج بار بزرگتر از منطقه کشش باشد (Broek، 1984، Kanninen و Popelar، 1985).
با این حال هنگامی که سطح فشار به کشش نزدیک است لیفم دیگر به عنوان مقیاس بازده بزرگ قابل استفاده نیست، سیف دیگر در زمینه کشش در نوک ترک و تئوری الاستیک پلاستیک برای توصیف نمونه بتن مورد نیاز غالب نیست. مطالعات متعدد (ACISP-134، 1992) نشان داده اند که لیفم برای بتن مناسب است. علاوه بر این این مقاله محدود انحراف الاستیک و کشش در پیاده رو را تعیین کرده است. دشواری تعیین عوامل شدت کشش ترک در بزرگراه ها و پیاده رو فرودگاه ها تحت بارگذاری فضایی واقع بینانه است که مهم ترین عامل مانع ان کاربرد مکانیک شکسته به چنین پیاده رو هایی است. فولیاس و همکاران. (1963) راه حل نظری برای ترکسیف در زیر پیاده رو برای بارگذاری ارائه داده اند . این یک راه حل نظری برای ترک سیف در یک پیاده رو توسط فولیاس است(1970). با این حال در یک پیاده رو عادی مورد ترک معمولا خیلی کوتاه است و کشش در سطح ترک ثابت نیست به طوری که یک راه حل کلی تر مورد نیاز است. روش محدود المان گران و وقت گیر است و درک مهندس ندارد. با این حال روش تابع وزن ساده تر است و به نظر می رسد بسیاری از مزایای استروژن را بیش از دیگر تحلیل ها و مواد و روشها بدهد. این روش در حال حاضر برای به دست آوردن ترک سیف با هر طولی در معرض یک بار فضایی در حال حرکت در امتداد خط انتشار ترک استفاده می شود .
مهندسی عمران-عمران
مقطع : کارشناسی
فرمت :doc
تعداد صفحه :115
توجه :
عناوین پروژه های موجود در سایت فقط به عنوان معرفی در سایت قرار گرفته اند و هیچ گونه فروش و یا لینک دانلودی ندارند
دانلود + توضیحات
-
-
- [purchase_link id=”28201″ text=”اضافهکردن به سبدخرید” style=”button” color=”green”]
- حجم : 10.2mb
- فرمت فایل : doc
- تعداد صفحه : 115
-