پایان نامه گیربکس اتوماتیک
مقدمه ———————————————————1
فصل اول
مقایسه کلی جعبه دنده ها—————————————–3
گیربکس های معمولی (جعبه دنده های مرحله ای)———————–4
انواع گیربکس های معمولی از نظر شکل دنده—————————5
گیربکس های کشویی——————————————-5
گیربکس های دنده مورب —————————————-7
جعبه دنده های متغیر پیوسته————————————-11
جعبه دنده های متغیر پیوسته اصطکاکی——————————12
جعبه دنده اصطکاکی از نوع دیسکی ——————————–12
دستگاه تغییر دور مکانیکی توسط مخروطهای قابل تنظیم ( تسمه و پولی )——-14
گیربکس اتوماتیک ——————————————–15
فصل دوم
کوپلینگ هیدرولیکی:——————————————17
مبدل گشتاور ————————————————18
وضعیتهای مختلف مبدل گشتاور ونیاز به کلاچ یکطرفه——————–21
OWC (One Way Clutch) :
نحوه عملکرد کلاچ یکطرفه—————————————24
کلاچ لوک آپ———————————————-26
دستگاه دنده خورشیدی:—————————————-28
دستگاه دنده خورشیدی دوبل————————————35
دستگاه دنده خورشیدی طرح سیمپسون—————————–36
دستگاه دنده خورشیدی طرح ویلسون——————————40
کلاچهای عملگر چند صفحه ای :————————————-51
فصل سوم
سیستم کنترل تغییر دنده اتوماتیک هیدرولیکی :—————————52
فصل چهارم
گیربکس اتوماتیک A/T—————————————62
مدار کنترل هیدرولیک —————————————63
نقشه مدار برقی———————————————64
موقعیت قطعات برقی گیربکس اتوماتیک (A/T————————65
نمای برش خورده ——————————————66
مکانیزم تعویض دنده —————————————-67
عملکرد کلاچ و ترمز در گیربکس A/T—————————–67
جدول کلاچ و ترمز حلقهای ———————————–68
مسیر انتقال قدرت ——————————————70
حالت P و N ———————————————-70
حالت دنده 1 ———————————————71
حالت D1 و 21 ——————————————-72
حالت D2 و 22 و 12—————————————-73
حالت D3 ———————————————–74
حالت D4 ( O/D) —————————————–75
حالت R (دنده عقب)—————————————76
خلاصه————————————————–77
سیستم کنترل———————————————78
عملکرد TCM (کامپیوتر پردازشگر)—————————–79
سیگنالهای ورودی / خروجی TCM —————————79
مکانیزم کنترل——————————————–80
کنترل فشار مدار روغن ————————————-80
رابطه بین شیر برقی تعویض دنده A) و B) و وضعیت دنده————-83
کنترل شیرهای تعویض دنده A و B —————————-83
کنترل شیر برقی کلاچ تورک کانورتور (مبدل دور)—————–84
کنترل حالت قفل ———————————————83
شرایط عمل قفل شدن —————————————–84
عملکرد شیر کنترل کلاچ تورک کانورتور (مبدل دور)——————–85
کنترل کلاچ دور مازاد (کنترل ترمز موتوری)————————–85
شرایط کار کلاچ دور مازاد—————————————86
کنترل شیر برقی کلاچ دور مازاد ———————————-86
عملکرد شیر کنترل کلاچ دور مازاد———————————86
شیر کنترل ————————————————–87
عملکرد شیرهای کنترل —————————————–87
سنسور سرعت خودرو. A/T (سنسور دور)—————————–89
مدار سیم کشی VSSA/T – AT – ——————————–90
سنسور سرعت خودرو. MTR————————————-91
نقشه سیم کشی – VSSMTR ————————————92
سنسور موقعیت دریچه گاز —————————————93
نقشه سیم کشی TPS – AT – ————————————95
شیر برقی تعویض دنده A —————————————97
نقشه سیم کشی – SSV/A – AT———————————-98
شیر برقی تعویض دنده B —————————————98
نقشه سیم کشی – SSV/B – AT———————————-100
شیر برقی تعویض کلاچ —————————————-101
نقشه سیم کشی – OVRCSV – AT——————————102
نقشه سیم کشی – TCV – AT———————————–104
سنسور باطری/ دمای روغن————————————–105
(مدار سنسور دمای روغن گیربکس A/T و برق TCM)
نقشه سیم کشی BA/FTS – AT –——————————–108
سیگنال دور موتور——————————————–109
نقشه سیم کشی – ENGSS – AT——————————–110
شیر برقی فشار مدار—————————————–111
نقشه سیم کشی – LPSV – AT———————————113
واحد کنترل (RAM) ، واحد کنترل (ROM————————114
واحد کنترل (EEP ROM)———————————-114
نقشه سیم کشی NONDTC – AT——————————115
سیستم قفل دنده گیربکس A/T——————————–120
نقشه سیم کشی – تعویض دنده——————————–121
سیستم قفل دنده، موقعیت قطعات برقی ————————–122
نمای سوکت سیم کشی TCM ——————————–123
جدول بررسی TCM————————————–123
منبع تغذیه نقشه سیم کشی – A/T – اصلی————————128
عیب یابی – شرح عمومی ———————————–130
جدول علائم ——————————————–130
مشخصات و اطلاعات تعمیرات سرویس————————–142
مهندسی مکانیک
مقطع : کارشناسی
–
تعداد صفحه :142
توجه :
عناوین پروژه های موجود در سایت فقط به عنوان معرفی در سایت قرار گرفته اند و هیچ گونه فروش و یا لینک دانلودی ندارند
دانلود + توضیحات
- [purchase_link id=”14991″ text=”اضافهکردن به سبدخرید” style=”button” color=”green”]
- حجم : 6mb
- فرمت فایل : word
- تعداد صفحه :142